Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Απάντηση σε εργαζόμενο του ΑΛΤΕΡ

Αγαπητέ συναδελφε που τόσο παράπονο εξέφρασες μέσα απο το κείμενο σου στο tragana-messinias.blogspot.com διάβασε παρακάτω και πάρε την απάντηση σου...Το όνομα μου θα το μάθεις αν ποτέ το αποφασίσω εγω (δεν είμαι αυτός που έγραψε το κείμενο που σε εξόργισε αλλα σέβομαι απόλυτα τις απόψεις του) .
Δεν εκτοξεύω λιβελους σε... ανθρωπους λέω απλα την αποψη μου και μέσα απο αυτή εκφράζω ένα πολυ μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων του αλτερ.
Σε αντίθεση με εσάς που το κάνετε καθημερινά μέσα απο το blog του αλτερ και το facebook εγω εξεφρασα την αποψη μου γιατί έχω διαβασει πολλά.
Εγω Που γράφω είμαι οσο ΕΣΥ απλήρωτος και δεν με σκέφτηκε κανείς αντίθετα με είπε ρουφιανο, αγωνιστή του καναπέ, γλυφτη του αφεντικού και πολλά πολλα άλλα...ξερεις εσυ.
Σεβάστηκες ποτε το οτι δεν ήθελα να πάρω μέρος στο ψευτοαγωνα που και καλα έγινε στο αλτερ ο οποίος αποσκοπούσε σε ένα και μοναδικό πράγμα; Την προβολή των ψωνιων, των συνδικαλιστών και των ´´λιγο πριν τη σύνταξη ειμαι μωρε ας το κάνω και αυτό´´ δημοσιογράφων;;
Και εγω έδωσα χρόνο πιστεύοντας σε ημερομηνίες.. Εγω δεν σε κατηγορησα που το έκανες αυτο.
Ξέρω καλα τι γίνεται γύρω μου. Ξέρω για τη Θεσσαλονίκη, για το σήμα...
Μα τι νομίζετε τελικά οτι επειδή είστε μέσα στο κανάλι τα ξέρετε όλα;;;
Έχουμε και εμείς υπολογιστές Σπιτι και μαλιστα πιο γρήγορους...
Και εγω χανω το Σπιτι μου φίλε μου και δεν έχω γάλα να ταισω τα πΑιδια μου αλλα δεν πήγα ποτε να πάρω απο το αλτερ. Εγω μπορεί να θεωρείς πως δεν είμαι αγωνιστής αλλα δεν είμαι ούτε ζητιανος...και επιβιωσα γιατί ούτε χθεσινός είμαι γιαυτο δεν δέχομαι να εκφράζουν αποψη για μένα κανένα απο τα υποκείμενα που βρίσκονται εκει μέσα..
Παραμένω απλήρωτος οπως και εσυ..
Τον πολεμο εσείς τον ανοίξατε..
Εσείς ασχοληστε μονίμως μαζι μας και μαλιστα με τον πιο χυδαίο τροπο.
Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε φίλε μου..
Εργαζόμενος alter

1 σχόλιο:

  1. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΒΡΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ / ΠΕΣΤΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΟΝΤΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΕΙΔΗ Ο ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΗΣ / ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΨΑΞΗ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ Ο ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΣ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΗ ΝΑ ΠΕΣΗ Η ΠΙΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΕΙ? ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΗ ΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΗ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΜΥΣΘΟ / ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΗ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogger Templates