Η
αναγνώριση των προσώπων μέσα στο πλήθος... Εδώ είναι ένα πλήθος πριν από την εξέγερση
στο Βανκούβερ.
Μπορείτε να βρείτε το
κεφάλι και το πρόσωπο με εκπληκτική
σαφήνεια κι ευκρίνεια...Είναι τρομακτικό.
Μπορείτε να δείτε – και τα χαρακτηριστικά
του κάθε προσώπου...
– και υπήρξαν
χιλιάδες!Προστασία προσωπικών δεδομένων?
Επίσης, μολις πατηστε και το TURN OFF GigaTag. επανω στο μαυρο πλαισιο εξω απο φωτο ,θα δειτε οσα ειδα κι εγω! αν καταλαβα καλα σας δείχνει ονομαστικά όλους όσους μπορούν να ταυτοποιήσουν μέσω όλων των site κοινωνικής δικτύωσης ,όχι μόνο του facebook!!….
O φίλος μας id-ont.blogspot.com τα λέει εδώ και καιρό αλλά ποιός τον ακούει:
Ένας πόλεμος με στόχο να μας έχουν δικούς τους 24 ώρες το εικοσιτετράωρο
Splunk, να μια εταιρεία με προοπτικές.
Oταν όμως έχεις σκοπό να παρουσιάσεις τις τελευταίες τάσεις στον χώρο όπου κινούνται τα μεγάλα θηρία της κοινωνικής δικτύωσης και απόκτησης προσωπικών δεδομένων, γιατί άραγε να αρχίζεις από ένα άγνωστο όνομα; Η αιτία είναι το ότι κινητά τηλέφωνα, φωτογραφικές μηχανές, υπολογιστικά μηχανήματα, GPS, εταιρείες ηλεκτρονικών αγορών, παιχνίδια online δημιουργούν κάθε δευτερόλεπτο ποταμούς από δεδομένα.
Πρόχειροι υπολογισμοί του φημισμένου McKinsey Global Institute δείχνουν ότι εκεί πίσω, στους σκληρούς δίσκους και στις διάφορες φορητές μνήμες, η ποσότητα στοιχείων που παράγονται κάθε χρόνο αυξάνεται κατά 40%. Και έτσι δημιουργήθηκε η ιδέα των Big Data. Ο κατακλυσμός των δεδομένων
Η εταιρεία Splunk λοιπόν φτιάχνει και πουλάει προγράμματα για την υποδοχή, την ανάλυση και την αξιοποίηση των δεδομένων που παράγονται άφθονα κάθε δευτερόλεπτο και βρίσκονται γύρω μας.
«Το κινητό μου τηλέφωνο, το σπίτι μου, το αυτοκίνητό μου ξερνούν συνεχώς στοιχεία, το καθετί δημιουργεί δεδομένα» εξηγεί ένας από τους ιδρυτές της εταιρείας που παράγει προγράμματα για την υποδοχή αυτών των στοιχείων, την ταξινόμησή τους και τη δημιουργία δεικτών για τον εύκολο εντοπισμό τους.
Η Zynga, γνωστή για τα online παιχνίδια, χρησιμοποιεί τα προγράμματα αυτά για να εντοπίζει πού κολλούν όσοι παίζουν τα παιχνίδια της και πότε εγκαταλείπουν, σε μια προσπάθεια να κρατήσει τους παίκτες της όσο γίνεται περισσότερο συνδεδεμένους. Αλλη εταιρεία τα αξιοποιεί για να αναλύει το πώς αγοράζουν οι καταναλωτές διάφορα εμπορεύματά της και στην Ιαπωνία τα χρησιμοποιούν για να μπορέσουν να προβλέψουν το… επόμενο τσουνάμι.
Πέρα από τη χρήση λοιπόν για καθαρά επιστημονικούς σκοπούς, οι εταιρείες επεξεργασίας δεδομένων ζουν καλά και βρίσκουν εύκολα χρηματοδότες διότι πολύς κόσμος έχει πλέον καταλάβει ότι διανύουμε την εποχή που δύουν τα παραδοσιακά μέσα ψυχαγωγίας και κοινωνικής συμβίωσης, όπως είναι τα συμβατικά τηλεοπτικά κανάλια, οι κινηματογραφικές αίθουσες και οι… επισκέψεις στα σπίτια. Ετσι οι γίγαντες του ψηφιακού χώρου έρχονται με νέες προσφορές.
Google όπως τηλεόραση…
Αρκεί να παρακολουθήσεις τις κινήσεις της Google ως σήμερα για να καταλάβεις τι ετοιμάζεται.
Οταν αγόρασε το YouTube, οι περισσότεροι είδαν απλώς μια καλή κίνηση να αποκτηθεί ένα μέσο επικοινωνίας που θα προσπόριζε στην Google ακόμη μεγαλύτερη φήμη. Οι προσεκτικοί αναλυτές όμως διαπίστωσαν ότι τα σχέδιά της για το μέλλον ήταν φιλόδοξα. Πολύ φιλόδοξα, θα λέγαμε, για μεγαλύτερη ακρίβεια, αφού οι άνθρωποι δεν στοχεύουν σε τίποτε λιγότερο από το να υποκαταστήσουν τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια που υπάρχουν.
Σκοπεύουν από τους επόμενους μήνες να εμφανίσουν μέσα από τη διεύθυνση του YouTube δεκάδες εξειδικευμένα δικά τους κανάλια, που θα τα βλέπεις μέσα από τον υπολογιστή και από το κινητό σου τηλέφωνο. Αθλητικά, πολιτικά, μαγειρικής, μουσικής και διάφορα άλλα πολύ πιο παράξενα. Ετσι θα προσελκύσουν κοινό, το οποίο το έχουν εύκολα έτσι κι αλλιώς από τη δραστηριότητα του YouTube και θα το αιχμαλωτίσουν στα δικά τους νερά.
Στόχος είναι οι διαφημίσεις. Διότι θα μπορούν να δίνουν πλέον στους διαφημιστές και στους διαφημιζομένους αυτό που δεν μπορούσαν να κάνουν τα μεγάλα κανάλια. Να ξεχωρίσουν τα «συστατικά» του ανθρώπινου πολτού που παρακολουθούσε τα προγράμματά τους. Εξειδικεύοντας λοιπόν τώρα όλο και περισσότερο μέσα από διάφορες θεματικές πύλες, θα παραδίδουν τους καταναλωτές έτοιμους για να υποστούν την επίθεση της στοχευμένης πλέον διαφήμισης.
Θα συνδεθούμε ακόμα και με τις λάμπες!
Και τα πράγματα δεν σταματούν εδώ. Τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου ο κ. Αλμούνια και οι αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Ενωσης οι υπεύθυνοι για τις αντιμονοπωλιακές ρυθμίσεις μέσα στα κράτη της Αγοράς έδωσαν την έγκρισή τους για την απόκτηση από την Google της γνωστής μας Motorola, των 19.000 υπαλλήλων και του Android, του γνωστού λειτουργικού συστήματος για κινητά τηλέφωνα, ανταγωνιστικού του αντίστοιχου της Apple, έναντι ποσού περίπου 10 δισ. ευρώ.
Απομένει η έγκριση από την αμερικανική κυβέρνηση και ο γίγαντας που ως τώρα φαινόταν να ενδιαφέρεται μόνο για το περιεχόμενο μπαίνει με πάταγο και στον τομέα των συσκευών.
Και μάλιστα όχι των παλαιών γνωστών συμβατικών, αλλά για να λανσάρει την καινούργια άποψη:
«Σε θέλω δικό μου όλη μέρα για τα πάντα».
Δεν είναι η μόνη. Το ίδιο κάνει ήδη, και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία, η Apple, το Facebook ψάχνεται προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ το Amazon με τις ταμπλέτες ανάγνωσης, που δεν θα αρκούνται απλώς στην παρουσίαση των σελίδων ενός βιβλίου, ήδη δημιούργησε αξιοζήλευτη κίνηση. Τώρα λοιπόν έρχεται η σειρά της Google.
Συσκευή – Περιεχόμενο – Διαφήμιση – 24 ώρες/7ημέρες. Είναι το πακέτο που οι μεγάλες εταιρείες ονειρεύονται ότι μπορεί να δημιουργήσει τη νέα ψηφιακή οικολογία.
olympia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου