Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Ποια γνωστή ηθοποιός έπαθε κατάθλιψη ;

Υπήρξε για χρόνια ζευγάρι με τον Αιμίλιο Χειλάκη , είναι μια ηθοποιός που έχει μελετήσει σε βάθος την ανθρώπινη... ψυχή και τις σχέσεις με τους ρόλους που έχει ερμηνεύσει.

Είναι όμορφη, έχει βαθιά και αισθησιακή φωνή και φέτος θα επιχειρήσει να διασκευάσει κείμενα το Ζαν Ζενέ....


και να ανεβάσει μια παράσταση που θεωρεί ότι είναι ο «καθρέφτης του κόσμου μας». Η Βάνα Πεφάνη μίλησε για την απώλεια που την οδήγησε στην κατάθλιψη και το πώς κατάφερε να διαχειριστεί τα συναισθήματά της.
« Ποια ήταν η δυσκολότερη στιγμή της ζωής σου ;»
« Όταν έχασα από καρκίνο τον πατέρα μου. Έκλαψα πολύ, αλλά αυτή η μεγάλη απώλεια με έκανε να δω καλύτερα κάποια πράγματα. Με έκανε πιο διορατική, ξεκαθάρισα μέσα μου λογαριασμούς και υπόλοιπα του παρελθόντος. Έγινα πάντως, πιο ευαίσθητη. Πιο παλιά, ήμουν περισσότερο κλεισμένη στον εαυτό μου και πιο σκληρή. Δεν έδινα ελαφρυντικά στους ανθρώπους. Δεν συγχωρούσα. Τώρα καταλαβαίνω».
« Έπεσες σε κατάθλιψη ;»
« Βεβαίως. Για τρεις μήνες, μετά το θάνατο του πατέρα μου, παρόλο που είχα σίριαλ και θέατρο και απασχολούσα το μυαλό μου, το μόνο που ήθελα να κάνω ήταν να είμαι ξαπλωμένη σ’ ένα κρεβάτι και να κοιτάζω το ταβάνι. Αυτό έκανα όταν τελείωνα τη δουλειά μου. ‘Όταν έχασα τον πατέρα μου, έπαιξα το ίδιο βράδυ στο θέατρο. Κανείς δεν το ήξερε, μέχρι τη στιγμή, που στην παράσταση τότε, στην « Αθηναΐδα» , στην «Ευαίσθητη ισορροπία» του Άλμπι, έπρεπε να παίξω έναν κωμικό μονόλογο κι εγώ ερμήνευσα το ρόλο κι έκλαιγα. Έτσι το κατάλαβαν οι συνάδελφοι».



entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Templates