Τρέχει το υπουργείο Υποδομών να προλάβει τα χρονοδιαγράμματα, ώστε να παραδοθούν όσο το δυνατόν πιο σύντομα ο...
αυτοκινητόδρομος μέσα στη Μεσσηνία και το Παραδείσια - Τσακώνα και το ελληνικό Δημόσιο να γλυτώσει την αποζημίωση που διεκδικεί ο "Μορέας". Αυτή έχει σχέση με την καθυστέρηση στην κατασκευή του Παραδείσια - Τσακώνα και σύμφωνα με πληροφορίες οι τράπεζες πιέζουν να μην παραδοθεί το Αλλαγή-Θουρία για να διεκδικηθεί η αποζημίωση.
Η αιτία είναι πως τα έσοδα από την αποζημίωση είναι πολύ μεγαλύτερα από τα διόδια που θα εισπραχθούν αν παραδοθεί το τμήμα του δρόμου στη Μεσσηνία που είναι έτοιμο. Ολα αυτά είναι σε εκκρεμότητα, λόγω της ακυβερνησίας και της απουσίας έμπειρης πολιτικής ηγεσίας στο υπουργείο Υποδομών.
Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, ο αυτοκινητόδρομος στη Μεσσηνία, από τον νέο κόμβο της Αλλαγής έως το "Πράκτικερ" θα ολοκληρωθεί μέχρι τις 15 Ιουνίου, αλλά είναι άγνωστο αν θα παραδοθεί, με την εκκρεμότητα που υπάρχει. Οταν παραδοθεί, όμως, θα λειτουργήσουν και τα διόδια στο Πήδημα.
Στο Παραδείσια - Τσακώνα η νέα και θετική εξέλιξη είναι ότι
η κοινοπραξία ξεκίνησε την κατασκευή της παράκαμψης στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης κι εκτιμά ότι μπορεί να την ολοκληρώσει και να την παραδώσει μέσα στον Ιούλιο. Το υπουργείο από την πλευρά του επιμένει ότι παρά την καθυστέρηση στην έναρξη η παράκαμψη μπορεί να παραδοθεί έως τις 30 Ιουνίου, που είναι και ο αρχικός προγραμματισμός. Η έναρξη της παράκαμψης ξεκίνησε με πρωτοβουλία της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, καθώς απομένουν υπογραφές των υπουργών Ανάπτυξης και Υποδομών και η έγκριση της συμπληρωματικής σύμβασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Με την παράδοση του Παραδείσια - Τσακώνα ο "Μορέας" θα λειτουργήσει τα διόδια της Βελιγοστής (στο Λεύκτρο).
Γ.Σ.
eleftheria
αυτοκινητόδρομος μέσα στη Μεσσηνία και το Παραδείσια - Τσακώνα και το ελληνικό Δημόσιο να γλυτώσει την αποζημίωση που διεκδικεί ο "Μορέας". Αυτή έχει σχέση με την καθυστέρηση στην κατασκευή του Παραδείσια - Τσακώνα και σύμφωνα με πληροφορίες οι τράπεζες πιέζουν να μην παραδοθεί το Αλλαγή-Θουρία για να διεκδικηθεί η αποζημίωση.
Η αιτία είναι πως τα έσοδα από την αποζημίωση είναι πολύ μεγαλύτερα από τα διόδια που θα εισπραχθούν αν παραδοθεί το τμήμα του δρόμου στη Μεσσηνία που είναι έτοιμο. Ολα αυτά είναι σε εκκρεμότητα, λόγω της ακυβερνησίας και της απουσίας έμπειρης πολιτικής ηγεσίας στο υπουργείο Υποδομών.
Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, ο αυτοκινητόδρομος στη Μεσσηνία, από τον νέο κόμβο της Αλλαγής έως το "Πράκτικερ" θα ολοκληρωθεί μέχρι τις 15 Ιουνίου, αλλά είναι άγνωστο αν θα παραδοθεί, με την εκκρεμότητα που υπάρχει. Οταν παραδοθεί, όμως, θα λειτουργήσουν και τα διόδια στο Πήδημα.
Στο Παραδείσια - Τσακώνα η νέα και θετική εξέλιξη είναι ότι
η κοινοπραξία ξεκίνησε την κατασκευή της παράκαμψης στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης κι εκτιμά ότι μπορεί να την ολοκληρώσει και να την παραδώσει μέσα στον Ιούλιο. Το υπουργείο από την πλευρά του επιμένει ότι παρά την καθυστέρηση στην έναρξη η παράκαμψη μπορεί να παραδοθεί έως τις 30 Ιουνίου, που είναι και ο αρχικός προγραμματισμός. Η έναρξη της παράκαμψης ξεκίνησε με πρωτοβουλία της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, καθώς απομένουν υπογραφές των υπουργών Ανάπτυξης και Υποδομών και η έγκριση της συμπληρωματικής σύμβασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Με την παράδοση του Παραδείσια - Τσακώνα ο "Μορέας" θα λειτουργήσει τα διόδια της Βελιγοστής (στο Λεύκτρο).
Γ.Σ.
eleftheria
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου