ΚΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΟΥΛΗΝΑΡΙ - ΚΟΡΥΦΑΣΙΟ
Στο ΕΣΠΑ, στο τομεακό πρόγραμμα...
του υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών, πιθανότατα και μέσα στον Οκτώβριο, πρόκειται να ενταχθούν τα έργα των βελτιώσεων των δρόμων Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη και Σουληνάρι - Κορυφάσιο.
Αυτό τόνισε στην "Ε" ο προϊστάμενος της ΔΜΕΟ (Διεύθυνσης Μελετών Εργων Οδοποιίας) του υπουργείου Νίκος Μαλακάτας. Απαντώντας σε ερωτήσεις μας, σημείωσε ότι τα δύο έργα θεωρούνται πρώτης προτεραιότητας για το υπουργείο, σε πολιτικό και υπηρεσιακό επίπεδο, γι’ αυτό και η ένταξή τους, η σύντομη μάλιστα, είναι αναμφισβήτητη και θα γίνει, όταν οι μελέτες θα έχουν ολοκληρωθεί σε κάποια αυτοτελή τμήματα.
Με τα μέχρι τώρα δεδομένα εκτίμησε ότι και τα δύο έργα που προωθούνται ως πακέτο, θα ξεπεράσουν τα 100 εκ. ευρώ. Ξεκαθάρισε ότι τον ακριβή προϋπολογισμό τους θα τον έχουν με την ολοκλήρωση των μελετών. Ανακοίνωσε, επίσης, ότι στο πλαίσιο της βελτίωσης του δρόμου Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη μελετούν και την παράκαμψη της Πύλου.
«Προχωράμε τη μελέτη μαζί με τα περιβαλλοντικά», μας ενημέρωσε ο κ. Μαλακάτας και παρατήρησε πως «στόχος μας είναι να έχουμε έτοιμο όλο το έργο μαζί και το Σουληνάρι - Κορυφάσιο. Είναι έργα πρώτης προτεραιότητας. Οι μελέτες έχουν προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό, ώστε να είναι τελειωμένες σε αυτοτελή κομμάτια».
Ο αρμόδιος διευθυντής επεσήμανε ότι «λόγω των παρακάμψεων, των απαλλοτριώσεων και των γεφυρών που θα κατασκευαστούν κυρίως στο δρόμο Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη, το κόστος θα είναι τριψήφιο, σίγουρα πάνω από 100 εκ. ευρώ». Ενημέρωσε, ακόμα, ότι η έγκριση της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων θα γίνει από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, εκφράζοντας την άποψη πως έτσι θα τρέξουν πιο γρήγορα οι διαδικασίες, γιατί είναι έργο που το θέλει η τοπική κοινωνία και γιατί η ΕΥΠΕ (Ειδική Υπηρεσία Περιβάλλοντος) του υπουργείου έχει μεγάλο φόρτο με έργα σε όλη την Ελλάδα και θα καθυστερούσε. Ο κ. Μαλακάτας εξέφρασε την ελπίδα οι αρμόδιοι φορείς και υπηρεσίες και το Περιφερειακό Συμβούλιο να γνωμοδοτήσουν χωρίς καθυστέρηση.
«Το βασικό είναι η ένταξη. Προχωράμε με γρήγορους ρυθμούς τις μελέτες για να ενταχθούν και τα δύο έργα», κατέληξε ο προϊστάμενος της ΔΜΕΟ.
Πηγή: http://www.eleftheriaonline.gr
Στο ΕΣΠΑ, στο τομεακό πρόγραμμα...
του υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών, πιθανότατα και μέσα στον Οκτώβριο, πρόκειται να ενταχθούν τα έργα των βελτιώσεων των δρόμων Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη και Σουληνάρι - Κορυφάσιο.
Αυτό τόνισε στην "Ε" ο προϊστάμενος της ΔΜΕΟ (Διεύθυνσης Μελετών Εργων Οδοποιίας) του υπουργείου Νίκος Μαλακάτας. Απαντώντας σε ερωτήσεις μας, σημείωσε ότι τα δύο έργα θεωρούνται πρώτης προτεραιότητας για το υπουργείο, σε πολιτικό και υπηρεσιακό επίπεδο, γι’ αυτό και η ένταξή τους, η σύντομη μάλιστα, είναι αναμφισβήτητη και θα γίνει, όταν οι μελέτες θα έχουν ολοκληρωθεί σε κάποια αυτοτελή τμήματα.
Με τα μέχρι τώρα δεδομένα εκτίμησε ότι και τα δύο έργα που προωθούνται ως πακέτο, θα ξεπεράσουν τα 100 εκ. ευρώ. Ξεκαθάρισε ότι τον ακριβή προϋπολογισμό τους θα τον έχουν με την ολοκλήρωση των μελετών. Ανακοίνωσε, επίσης, ότι στο πλαίσιο της βελτίωσης του δρόμου Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη μελετούν και την παράκαμψη της Πύλου.
«Προχωράμε τη μελέτη μαζί με τα περιβαλλοντικά», μας ενημέρωσε ο κ. Μαλακάτας και παρατήρησε πως «στόχος μας είναι να έχουμε έτοιμο όλο το έργο μαζί και το Σουληνάρι - Κορυφάσιο. Είναι έργα πρώτης προτεραιότητας. Οι μελέτες έχουν προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό, ώστε να είναι τελειωμένες σε αυτοτελή κομμάτια».
Ο αρμόδιος διευθυντής επεσήμανε ότι «λόγω των παρακάμψεων, των απαλλοτριώσεων και των γεφυρών που θα κατασκευαστούν κυρίως στο δρόμο Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη, το κόστος θα είναι τριψήφιο, σίγουρα πάνω από 100 εκ. ευρώ». Ενημέρωσε, ακόμα, ότι η έγκριση της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων θα γίνει από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, εκφράζοντας την άποψη πως έτσι θα τρέξουν πιο γρήγορα οι διαδικασίες, γιατί είναι έργο που το θέλει η τοπική κοινωνία και γιατί η ΕΥΠΕ (Ειδική Υπηρεσία Περιβάλλοντος) του υπουργείου έχει μεγάλο φόρτο με έργα σε όλη την Ελλάδα και θα καθυστερούσε. Ο κ. Μαλακάτας εξέφρασε την ελπίδα οι αρμόδιοι φορείς και υπηρεσίες και το Περιφερειακό Συμβούλιο να γνωμοδοτήσουν χωρίς καθυστέρηση.
«Το βασικό είναι η ένταξη. Προχωράμε με γρήγορους ρυθμούς τις μελέτες για να ενταχθούν και τα δύο έργα», κατέληξε ο προϊστάμενος της ΔΜΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου