Για ουσιαστικούς λόγους, ανάπτυξης της Μεσσηνίας και για τυπικούς, ελλείψεων της μελέτης, ο γ.γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μανώλης Αγγελάκας απέρριψε τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων των λιγνιτωρυχείων σε... Φαλάνθη - Χωματερό. Αυτό ξεκαθάρισε για μια ακόμα φορά, χθες, στη συνέντευξη Τύπου στην Τρίπολη, ο ίδιος ο κ. Αγγελάκας. Και αποκάλυψε ότι παρακάλεσε την Περιφέρεια, ζήτησε από τον περιφερειάρχη Πέτρο Τατούλη να συζητηθεί η μελέτη στο Περιφερειακό Συμβούλιο, εκτιμώντας ότι καλό θα ήταν να συζητηθεί, αλλά αναγνώρισε πως έχει το δικαίωμα να μην το συζητήσει και να το στείλει έτσι.
Αρχικά στην τοποθέτησή του, μεταξύ των ζητημάτων που έχει λύσει μέχρι τώρα, αναφέρθηκε και στο «λιγνιτωρυχείο στη Μεσσηνία, που 2,5 - 3 χρόνια ήταν ανοιχτό». Απαντώντας σε ερώτησή μας είπε ότι βρήκε το θέμα σε "καυτό φάκελο στο γραφείο του και παρατήρησε πως «πήγα στη Μεσσηνία και συζήτησα με την κοινωνία». Ενημέρωσε ότι εξέτασε τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων και διευκρίνισε πως «δεν πήραμε πειστικές απαντήσεις για το τι θα γίνει με τα απόβλητα και δεν υπήρχε πειστικό σχέδιο πού θα πάει το υλικό. Παρατήρησε ότι «με βάση τη μελέτη 80 20τονα φορτηγά την ημέρα θα περνούσαν μέσα από τουριστικές πόλεις της Μεσσηνίας». Σημείωσε πως ο τουρισμός και ο πρωτογενής τομέας είναι το μοντέλο ανάπτυξης της Μεσσηνίας και θα υπήρχε μεγάλη επιβάρυνση. «Δεν υπήρξε καμία διαμαρτυρία στην απόφασή μας. Αυτό με γεμίζει με αισιοδοξία, έχουμε ήσυχη τη συνείδησή μας», κατέληξε ο κ. Αγγελάκας.
Αρχικά στην τοποθέτησή του, μεταξύ των ζητημάτων που έχει λύσει μέχρι τώρα, αναφέρθηκε και στο «λιγνιτωρυχείο στη Μεσσηνία, που 2,5 - 3 χρόνια ήταν ανοιχτό». Απαντώντας σε ερώτησή μας είπε ότι βρήκε το θέμα σε "καυτό φάκελο στο γραφείο του και παρατήρησε πως «πήγα στη Μεσσηνία και συζήτησα με την κοινωνία». Ενημέρωσε ότι εξέτασε τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων και διευκρίνισε πως «δεν πήραμε πειστικές απαντήσεις για το τι θα γίνει με τα απόβλητα και δεν υπήρχε πειστικό σχέδιο πού θα πάει το υλικό. Παρατήρησε ότι «με βάση τη μελέτη 80 20τονα φορτηγά την ημέρα θα περνούσαν μέσα από τουριστικές πόλεις της Μεσσηνίας». Σημείωσε πως ο τουρισμός και ο πρωτογενής τομέας είναι το μοντέλο ανάπτυξης της Μεσσηνίας και θα υπήρχε μεγάλη επιβάρυνση. «Δεν υπήρξε καμία διαμαρτυρία στην απόφασή μας. Αυτό με γεμίζει με αισιοδοξία, έχουμε ήσυχη τη συνείδησή μας», κατέληξε ο κ. Αγγελάκας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου