Η επιστολή ενός υπολοχαγού που υπηρετεί σε μονάδα του Έβρου, είναι ενδεικτική των προβλημάτων που έχουν προκληθεί από τα συνεχή και σε πολλές περιπτώσεις απερίσκεπτα μέτρα που έχουν ληφθεί εναντίον στελεχών των ΕΔ. Μπορεί για όσους άνετα και χωρίς πίεση παίρνουν αποφάσεις σε γραφεία των Αθηνών, τα όσα αναφέρει ο υπολοχαγός να φανούν...
