Διαφθορά και ανεξέλεγκτη σπατάληση του δημοσίου χρήματος καταδεικνύει η έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για το 2009. Στενός δημόσιος τομέας και Τοπική Αυτοδιοίκηση, σύμφωνα με τα στοιχεία της...
Η είδηση πως και στην Πάτρα υπήρξε όργιο διαφθοράς και «μαύρου» χρήματος σύμφωνα με όσα είδαν το «φως» από έγγραφο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης που κατατέθηκε στη Βουλή μετά από σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μανώλη Μπεντενιώτη, προκάλεσε σάλο.