Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Είμαι δεκαεξάρης... 5ο Ενιαίο Λύκειο Πετρούπολης




Μέσα από ασθένειες βρήκα την δύναμη που έκρυβα

Κάποιοι άνθρωποι ίσως για να δικαιολογήσουν τις ατυχίες στη ζωή, λένε πως «όλα για κάποιο λόγο γίνονται», άλλοι που πιστεύουν στο θεό λένε «είναι θέλημα θεού», άλλοι «το’ χει η μοίρα μου». Κάθε άνθρωπος βλέπει από...
διαφορετική σκοπιά τα πράγματα και τα αντιμετωπίζει διαφορετικά.

Οι δυνατοί αγωνίζονται για να τα καταφέρουν, οι αδύναμοι βυθίζονται στην κατάθλιψη και κλείνονται στον εαυτό τους. Εγώ πιστεύω πως όλα ξεπερνιούνται πιο εύκολα, όταν έχεις δίπλα σου ανθρώπους που αγαπάς, σε αγαπούν και σε στηρίζουν χωρίς να περιμένεις ανταλλάγματα.

Ένα θέμα που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, αφορά στα παιδιά με ογκολογικά-αιματολογικά προβλήματα υγείας. Πρόκειται για μία ιστορία που συμβαίνει σε πολλούς. Αποφάσισα να σας ανοίξω την καρδιά μου, προκειμένου να βοηθήσω αυτούς που έχουν ανάγκη από δύναμη και παρηγοριά.

Η ζωή δεν είναι εύκολη και αυτό το κατάλαβα μόλις σε ηλικία τεσσάρων ετών. Τότε μπήκα για πρώτη φορά σε νοσοκομείο, γιατί έπασχα από μία σοβαρή πάθηση, τη λευχαιμία. Νοσηλεύτηκα, έκανα χημειοθεραπείες και τα κατάφερα. Λίγα χρόνια αργότερα είχα την ατυχία να ξαναμπώ στο νοσοκομείο λόγω καρκίνου. Και πάλι τα κατάφερα. Δυστυχώς, έτσι είναι η ζωή. Γεμάτη δυσκολίες και αποφάσεις που πρέπει να πάρεις. Συνεχώς προσπαθείς να πετύχεις κάτι. Όμως, ποτέ δεν πρέπει να τα παρατάς. Σε κάθε αναποδιά, απλά να σηκώνεις το κεφάλι και να προχωράς με αισιοδοξία. Η ψυχολογία επηρεάζει πολύ την υγεία μας. Συνεπώς, δεν πρέπει να στενοχωριόμαστε για τα οικονομικά, και συναισθηματικά προβλήματα, ούτε να μας αγχώνει η απόκτηση υλικών αγαθών. Γιατί να μην χαιρόμαστε την κάθε μας στιγμή, λες και είναι η μοναδική; Η ζωή είναι πολύ ωραία, ακόμα και αν μας τυραννά. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο θεός στέλνει τις δυσκολίες στους δυνατούς, σε όσους μπορούν να τις αντέξουν.

Κάθε δυσκολία έχει και τη θετική της πλευρά. Εγώ μέσα από αυτές τις δοκιμασίες έμαθα να αγαπώ τον εαυτό μου, να ξέρω τι αξίζω και να προσπαθώ να μην αφήσω «ασήμαντους» ανθρώπους να με πληγώνουν. Αν άξιζαν αυτοί οι άνθρωποι και δεν ήταν «ασήμαντοι» θα προσπαθούσαν να με πληγώσουν; Μπορεί να μου’ χουν τύχει πολλές αναποδιές, αλλά νιώθω από τις πιο τυχερές κοπέλες στον κόσμο. Μέσα από τα προβλήματα, βρήκα τον τρόπο να γνωρίσω τον εαυτό μου, να κάνω πράγματα για μένα. Αν δεν αγαπήσεις εσύ τον εαυτό σου δεν πρόκειται να σε αποδεχτεί κανείς. Μέσα από τις ασθένειες ανακάλυψα τη δύναμη που έκρυβα μέσα μου, κάτι που άλλοι δε θα έχουν την ευκαιρία να δουν ποτέ.




               Αναστασία Μάρκου, Β3


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Templates