Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Απάντηση Νταλάρα για γιαούρτια: Φαινόμενα θηριωδίας και «δημοκρατικής» τρομοκρατίας όχλου!

Ο Γιώργος Νταλάρας δίνει τη δική του απάντηση για τα επεισόδια που έγιναν τις τελευταίες μέρες κατά τη διάρκεια των συναυλιών του στην Αττική…

Σε επιστολή του, αναφέρει, μεταξύ άλλων:

«Δεν είμαι ρήτορας για να προσπαθήσω να επιβάλλω την αποδοχή των απόψεων μου, ούτε και διεκδίκησα ποτέ ενεργητικό πολιτικό ρόλο πέραν αυτού, που η ενασχόληση μου με την μουσική καθόρισε στο συνολικό αφήγημα της πορείας μου. Οι συναυλίες μας είχαν και έχουν ένα μόνο στόχο, εκ μέρους των συμμετεχόντων καλλιτεχνών: να παίξουμε μουσική στις γειτονιές της Αθήνας και του Πειραιά με ελεύθερη είσοδο, συνεχίζοντας το διαχρονικό αφήγημα που περιγράφω παραπάνω.

Ποτέ δεν σκεφτήκαμε ότι θα βρεθούμε αντιμέτωποι μ’ ένα φαινόμενο θηριωδίας και αναζήτησης ηθικότητας σ’ αυτό που κάνουμε. Αντιμετωπίσαμε, αρκετά πριν την έναρξη των συναυλιών, μια δημαγωγία που υποδαύλισε την ψυχολογία της αντίδρασης και τη μετέτρεψε σε ψυχολογία του όχλου. Οι συναυλίες μας μετατράπηκαν σε πεδίο αντιπαράθεσης για την «εκδίκαση» της κρίσης που αντιμετωπίζει η χώρα, από το σώμα των «ενόρκων» θεατών των ΜΜΕ, υπό την χειραγώγηση «διαπρεπών υπερασπιστών». Και όλα αυτά με την αρχή της αντίδρασης «δυναμικών» μειοψηφιών σε βάρος της μεγάλης πλειοψηφίας των ακροατών…

Μια κατάσταση που αδικεί αυτούς που προκαλούν την αντίδραση βίας, αλλά και αυτούς που γίνονται θύματα της. Το αποτέλεσμα ήταν να μετατραπεί η ελεύθερη έκφραση σε «δημοκρατική» τρομοκρατία. Είμαι από παιδί στο δρόμο και έχω ζήσει πολλές προβοκάτσιες και πολώσεις. Ήμουν έτοιμος ν’ αντιμετωπίσω οποιοδήποτε πόλεμο φθοράς. Δεν μπορώ να δεχτώ ούτε και να συμβάλλω στην χουλιγκανοποίηση των συναυλιών που θα οδηγήσει σε ένα καλλιτεχνικό σκοταδισμό την κοινωνία μας».

prionokordela.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Templates