Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

«Μου ζήτησαν μίζα 200.000 ευρώ»

Ο κ.Σταύρος Γκάνης, πρόεδρος της βιομηχανίας επεξεργασίας ξύλου ΑΦΟΙ ΓΚΑΝΗ Α.Β.Ε.Ε από τη Δράμα, κατήγγειλε, ότι αναγνώρισε στο πρόσωπο ενός εκ των δύο συλληφθέντων, το άτομο που του ζητούσε μίζα 200.000 ευρώ, προκειμένου να του καταβληθεί η επιχορήγηση.

Η περιπέτεια για τον κ.Γκάνη ξεκίνησε πριν από έξι χρόνια. «Το 2006 κάναμε την επένδυση, την καταθέσαμε, το 2007 πήραμε την έγκριση και ξεκινήσαμε την.... υλοποίηση. Παραδώσαμε το 2008 και, όπως προβλέπεται, ξεκίνησε η διαδικασία για την εκταμίευση του ποσού. Όταν ρώτησα, πότε θα μου αποδεσμεύσουν τα χρήματα, μου είπαν ότι ο φάκελος δεν προχωράει. Να περιμένω διότι έρχονται και άλλοι φάκελοι με "κίνητρα", έτσι μου είπαν», καταγγέλλει ο κ.Γκάνης. Το «κίνητρο» ήταν η μίζα, που ζητούσε ο υπάλληλος του υπουργείου Ανάπτυξης, προκειμένου να εγκρίνει την επιχορήγηση συνολικού ύψους 4,5 εκατ. ευρώ. «Όταν ρώτησα πόσο είναι το κίνητρο, μου είπαν 200.000 ευρώ. Έδωσα τις 100.000 ευρώ, σε δύο δόσεις των 50.000 ευρώ και τους είπα ότι θα δώσω τα υπόλοιπα, όταν πάρω τα λεφτά. Συμφώνησαν, λέγοντάς μου, να κρατήσω το λόγο μου και πώς θα ήταν μία φιλική εκταμίευση. "Να είμαστε εντάξει στις υποχρεώσεις μας", μου είπαν χαρακτηριστικά».

Ο κ.Γκάνης υποστηρίζει, ότι κάλυπτε όλες τις προϋποθέσεις, προκειμένου να λάβει την επιχορήγηση συνολικού ύψους 4,5 εκατ. ευρώ. Όμως, ο υπάλληλος του υπουργείου Ανάπτυξης και τα άλλα μέλη του κυκλώματος, του έβαζαν συνεχώς εμπόδια. «Όταν θέλει να βάλεις εμπόδια, θα τα βρεις και θα τα βάλεις. Τελικά πήρα τα μισά λεφτά, ενώ από το 2009 δεν μου έδιναν ούτε την έκθεση παραλαβής του έργου. Σήμερα προσπαθώ να επιβιώσω, να μην κλείσει η εταιρεία μου».

Ο επιχειρηματίας από τη Δράμα υποστηρίζει, ότι σκόπευε να καταγγείλει το κύκλωμα, αλλά τον πρόλαβαν οι εξελίξεις. «Την Πέμπτη πήγα στη Διεύθυνση Οικονομικού Εγκλήματος στην Ασφάλεια Αττικής και κατέθεσα. Είχα δει τα ονόματα των συλληφθέντων, αλλά έτσι κι αλλιώς είχα σκοπό να προχωρήσω σε καταγγελία».

Τις επόμενες ημέρες είναι πιθανό να δουν το «φως» της δημοσιότητας και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις, καθώς επιχειρηματίες έχουν επικοινωνήσει με τις Αρχές για να καταγγείλουν τη δράση του κυκλώματος στο υπουργείο Ανάπτυξης. Εξάλλου, ήδη η νέα υπουργός Άννα Διαμαντοπούλου προχώρησε στο «ξήλωμα» 100 υπαλλήλων από τη συγκεκριμένη Διεύθυνση του υπουργείου, ενώ έχει ζητήσει τον έλεγχο των οικονομικών στοιχείων όλων όσων εργάζονταν σε αυτή.

Του Παναγιώτη Σουρέλη

newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Templates